JULKLAPPAR!

Ja! Det har ju precis varit jul och det var jättekul! :D
Eller det var den kanske var den bästa. Men det hände även saker som inte var kul. :(

--------------------------------------------------------------------------
Men vi börjar med dom bra sakerna. ^^
Jag fick massor av fina paket. Och dom tre bästa va; Parym av Nina Ricci, Eclipse spel, Harumika festpaket.
Hehe, fast såklart var allt jag fick fint. <3

Nu till det dåliga. :<
Mormor är gammal och vågade inte åka med till moster. Eftersom det var så snöigt och halt på vägarna vågade hon inte. Det var tråkigt. För jaa, hon är alltid med. :/
Och sen det andra. Dom senaste tre åren har jag alltid blivit sjuk vi julafton och det blev jag i år med. Låg typ i sängen och sov hela tiden medans jag hade fruktansvärt ont i halsen och hosta. Det var ju inet så kul... :(
---------------------------------------------------------------------------

Btw, allt jag fick var; parfym, eclipse spel, harumika, ljuslycktor, ett linne, en tröja, månadsängel (fel färg), smyckeskrin, hundkalende, 100 kr och en shopping dag med mamma med 1000 att köpa för. :) Det sista var också en av dom bästa sakerna jag fick, men det räknas inte tycker jag. :3


 
My Chemical Romance - The Only Hope For Me Is You


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0