Vampire!

Hehe, igår var jag på Vera's vampyfest, och då skulle man klä ut sig. :)
Jag tänkte vara en beskyddare (Adrians beskyddare) från Vampire Academy. Men jag orkade inte ha massa märken i nakcna så jag målade i stället en månskära i pannan (en blå). <3
Det blev väldigt fint, men eftersom jag målade med en spegel framför mig så blev månen vänd åt fel håll. ^^ Hihihi. Fast bilden nedanför har jag ändrat så att som den ser ut nu skulle den egentligen se ut. ;)



Jag är inte vilken vampyr som helst. Jag är nämligen den första Erebus dotter. <3
Erebus söner har guldvingar som märke men jag har silver vingar. Det är det som finns på halsbandet. <3
Jag stå även i kontakt med vatten. (hehe, vet att soldaterna inte har några gåvor... Men jag har det för jag är den första Erebus dotter)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0