Grönan & Skolan

Kom nyss hem från Gröna Lund! :DD
OMG! Asså det var askul och jag typ vann en sån där jättestor basketboll idag. <3 Helt själv! Jag har du försökt i tre år för att vinna en sån. Idag så skulle mamma vinna en för hon är bra på basket, men så var det jag som vann den. :D Och det känns bra för då är det JAG som vann den och helt förtjänar den. <3
Jag lovar att jag prickade basketkorgen bara för att vi spelat basket så mycket i skolan... Hehe, så idrotten kanske inte var helt i onödan iaf. ^^

Men aa, vi hade också vårsamiling idag i skolan. Alla 6:or skulle ta med sig en/två 6:åringar till aulan och typ ta hand om dom. Jag fick en urgullig liten tjej som heter Melinda. <3 Hon var typ inte så blyg och jag hoppas att det är henne jag får en ros av i slutet at tereminen. :D
Och sen typ skulle kengurumatteresultaten ropas upp idag, men det är ju typ min lärare som har hand om detta och hon är hemma med sjukt barn just nu... SÅ det får bli nån annan dag. :( Hoppas fortfarande att jag kommer bland 1, 2 och 3 för jag vill ha en medalj. <3

Opps! Långt inlägg... Men w/e. xp

Har också en ny bild på mig...
Den är superfin, jag har ritat den heeeeeelt själv. :DDD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0