Hejdå. <3

Hm, kanske. Asså, är aldrig inne här. Skriver aldrig något här. :<
Även fast jag nu har en iphone, vilket gör det lättare att blogga, så gör jag inte det.
Och om jag skulle få lust att blogga "mycket" så kommer jag förmodligen göra en ny blogg. Men jag kommer aldrig att ta bort den här. <3 Den har jag haft för länge! Och den har för många minnen i sig. :3

Iaf, om ni typ ändå vill ha något att läsa från mig eller veta rent almänt om vad jag gör osv så föjl mig på twitter. Och instagram går också bra. :)

Molly_Ivashkov @ twitter
mollyivashkov @ instagram

Ha det bra så länge! :D

(lol, jag skriver som att det fortfarande skulle finnas läsare ^^)


Kommentarer
Postat av: felicia

fiiin blogg <333 /fe4

2011-12-22 @ 21:17:54
URL: http://feliciaz.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0