Shopping dag med mamma

Japp!
Idag var jag och mamma ute också shoppade. Det är var ju en av mina julklappar så ja. <3
Jag hade redan använt 100 kr på nagellack så jag hade 900 kr kvar.

Jag köpte ett par fina skor med märket Chilli. Dom kostade egentligen 499 kr med det var rea så dom kostade 250. (yeah) :3
Sen köpte jag en väska med märket Wera som också var på rea. Vet inte vad den kostade innan men vi betalade 199 kr. :)
Och så köpte jag ett diadem med diamanter på som jag hade önskat mig i julklapp. Det kostade 69 kr. ^^

Nu är det så att det fanns lite saker jag vill ha från cdon.com, och det är Deluxe (ettan) inbunden, mcr's nya skiva och Detektivbyråns skiva Wermland.
Totalt kostar det 466.

Om man nu plussar ihop allt så blir det 1084 kr. ;)
Alltså 84 kr mer än vad jag skulle få handla för. Det är kul. ^^
------------------------------------------------------------------------------
Sammanfattning om vad jag köpte:

Nagellack - 100 kr
Skor - 250 kr
Väska - 199 kr
Diadem - 69 kr
My Chemical Romance skiva - 149 kr
Detektivbyrån skiva - 139 kr
Deluxe bok - 149 kr
Frakt för skivorna och boken - 29 kr
-------------------------------------------------------------------------------

Detektivbyrån - Camping

Kommentarer
Postat av: zafie

kolla gärna min nya blogg:)

2011-01-25 @ 18:50:39
URL: http://zafie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0